Backgrounds
Backgrounds

Sunday, November 14, 2010

Selamat pengantin baru kak Farah!!!





Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan



Alamak, tr'emo plak aku di hari ni. Salam utk semua. Hahaha. Hari ini adalah hari paling emo dlm minggu ni. Knapa? Ya, Kak Farah yg aku minati dari form 2 dh selamat menikahi jejaka pilihan hatinya, Megat Bashirun.. Fulamak wa cakap lu menusup hati jantan aku. Kena plak time aku tngah study smalam aku dpt taw crita ni (padahal crita 2 hari lepas).. Trus aku tutup buku dan tiduq (nsb baik sempat cover 4 bab) ... Ya, bagi yang masih terpinga2 lagi Kak Farah yg aku maksudkan ialah Raja Farah Raja Aziz (22), atress Malaysia yg aku minat selepas Lisa suriani dan Scha.


Kira-kira jam 11pagi semalam, pelakon, Raja Farah Raja Aziz, 23 sah bergelar isteri kepada Megat Bashirun Qhuyum Dato' Zakaria, 25. Dengan sekali lafaz sahaja. Pasangan yang dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan Raja Aziz Raja Ngah dengan mas kahwin RM 888. Majlis pernikahan turut dihadiri oleh rakan-rakan dan saudara mara terdekat hanya berlangsung sederhana di Bukit Jelutong, Shah Alam, Selangor.

Sudahlah Scha dirampas Awal yg bajet jambu. Ni Raja Farah plak berkhawin. Tinggallah Lisa sendri menemani aku sambil aku layan lagu bila cinta. Hahaha, bnda sama berlaku time aku minat nora danish dlu. Last2 putus x smpai 2 tahun. (ye ke?) Jadilah dia Janda comel anak satu. Tapi sahamnya kt diri aku dh sememangnya jatuh. Walaupun aku masih lagi ada Lisa suriani utk diminati, ianya x kan sama dngan Raja Farah. Knapa sebab dialah artis yg aku minat paling lama.. Alamak. Jom ikut kronologi perkenaan aku dengan kak Farah:
  1. Aku start kenal dia time dia berlakon iklan beras yg ada tagline "sebutir beras sama seperti setitik peluh petani". gadis bersanggul itulah Raja Farah, time tu dia baru umur 13. Aku reject la sbb berlakon dlam iklan berstatus murahan.. haha. Kena plak time tu aku masih lagi di alam kanak2.. haha
  2. Ketika aku berumur 14 tahun (baru kenal erti cinta) aku nmpk dia dlm crita Cinta Medik. KOwg ingat lagi x crita tu? time tu x silap aku Kak Farah baru brumur 16. Aku time tu memang minat medik, aku pun layan la crita tu. Crita ni la yg mempopularkan Raja Farah, zizan nik, Awal. fauziah ghaot, Ikram dizly dan baizura kahar. Time ni baru aku prasan yg Raja Farah cute giler dlm uniform doktor.. love3...
  3. Aku mula mengikuti drama2 yg ada raja farah brlakon. Yg bestnya, Raja Farah selalu memegang watak adik yg manja. Ini menyemarakkan lagi kecutetannya.. huhu
  4. Pandangan aku mula berubah apabila Raja Farah membintangi drama Durrani kt astro ria sebagai remaja memberontak. Giler berkesan lakonannya. Memang serabut aku tngok..
  5. Ura2 yg cinta medik musim ke-2 akan kluar menjadi realiti tetapi x de Raja Farah. Memang aku x tngok trus.. boikot dan benci pengarah filem ni. What the what suka-suka ja tukar pelakon.
  6. Setelah ada astro, barulah aku melayan crita aka movie yg dibintanginya tapi x banyak sngat. Paling best kak Farah berlakon dalam anak Halal. Apa kata hati aku x sempat tngok dan paling latest lagenda budak setan.. Dia jadi watak tambahan ja. tapi tetap cute sebagai student kolej..
Bak kata orang, jodoh maut d itangan tuhan. mungkin jodoh dia dengan suami dia tapi aku ok je.. janji sempoi.. hahah

No comments:

Post a Comment

signature

fOlLoWeR aRe KiNg's AnD qUeEn