Backgrounds
Backgrounds

Friday, June 15, 2012

Siapalah saya di hati awak….


Awak......
Izinkan saya untuk meluahkan rasa...

Awak....
Maafkan saya andai buat awak terasa.....

Awak...
Saya sedar siapa diri saya....

Awak....
Saya tahu status diri saya...

Awak....
Saya telah cerminkan diri saya ini...

Awak...
Saya tahu awak menganggap saya tidak lebih dari kawan biasa..
Semua itu saya tahu....

Awak...
Saya hanyalah gagak dirimba....
Mana mungkin terbang bersama merak kayangan...

Awak...
Saya tidak mempunyai apa-apa....
Yang saya ada hanya rasa ini...

Awak...
Saya memang tidak sesuai dan tidak layak bersama awak...

Awak....
Saya telah cuba sedaya upaya untuk tidak menganggap awak istimewa...
Tapi saya tidak berdaya kerana hati kecil ini mengatakan sebaliknya...

Awak.....
Semakin saya cuba melupakan awak....
Semakin kuat saya mengingati awak...
Entah kenapa?? saya pun tidak tahu...

Awak....
Saya tidak tahu kenapa awak begitu dekat dihati saya...

Awak....
Maafkan saya kerana menyukai awak....

Awak....
Berdosakah saya kerana menyukai awak??

Awak...
Andai ini ketentuan takdir....
Saya doakan awak berbahagia....

Awak....
Jika awak masih mengingati saya...
Andainya saya sudah tiada lagi di dunia ini...
Sedekahkanlah Al Fatihah untuk saya....
Tanda kita pernah kenal semasa di dunia ini...

Awak...
Terima kasih hadir dalam hidup ini...
Walaupun hanya untuk seketika....
Saya tetap rasa bahagia bila mengingati detik-detik itu...
Walaupun kekadang saya berkecil hati dengan apa yang awak lakukan...
Tapi..saya sudah melupakan semua itu...
Saya telah memaafkan awak....

Awak....
Jasa dan budi awak tinggi puncak gunung...
Tidak ada nilai untuk saya membayarnya...
Nak cari memang tidak bertemu...

Awak...
Minta halal segala salah dan dosa saya...
Selama masa  bergurau saya dengan awak...

Awak...
Biarlah kisah-kisah silam menjadi kenangan..
Akan saya simpan kemas di hati ini...

Awak....
Biarlah saya terseksa...
Biarlah saya derita.....
Asalkan awak bahagia...
Asalkan saya tidak lagi mengangggu kehidupan awak.
Asalkan awak tidak perlu lagi melayan karenah-karenah saya..

Awak...
Saya doakan yang terbaik untuk awak...
Di dunia mahupun di akhirat....
Salam rindu di angin lalu buat mu kawan....
"Kalau ada jodoh..KiTa jumpa lagii..." -Sekali lagi

No comments:

Post a Comment

signature

fOlLoWeR aRe KiNg's AnD qUeEn